Kosze upominkowe dla firm. Jak wybrać i wręczyć prezent biznesowy?

Obdarowywanie innych ludzi jest sztuką. Również w biznesie. Chcąc wręczyć okolicznościowy prezent swoim pracownikom, klientom czy kontrahentom, warto wziąć pod uwagę kilka wskazówek i obowiązujących zasad – pozwolą one utrzymać upominek w dobrym tonie i nie przekroczyć granicy biznesowego savoir-vivre’u. Poznaj szczegółową etykietę doboru i wręczania koszy prezentowych partnerom biznesowym, by nie popełnić faux-pas oraz […]

Jak przy okazji świąt budować relacje pracownicze i biznesowe?

Przedświąteczny czas to ważny moment w firmie – nie tylko w związku z koniecznością opracowywania całorocznych zestawień czy raportów, ale również z uwagi na duży potencjał tego okresu, który stanowi idealną bazę do kształtowania zarówno atmosfery w pracy jak i relacji biznesowych. W końcu w święta łatwiej zapomina się o potknięciach i chętniej wyraża dobre […]

Zestaw prezentowy z pomysłem, czyli jak zyskać sympatię klientów

Kup jakiś alkohol, słodycze i coś drobnego – od tych słów często rozpoczyna się jeden z najpowszechniejszych problemów w firmach. Wybór odpowiedniego prezentu dla klientów, kontrahentów lub współpracowników to wyzwanie, z którym prędzej czy później zmierzy się każdy pracownik działu marketingu

Jak wybrać idealny prezent dla klienta? Krótki poradnik – cz. 1

Jeżeli zastanawiasz się jak wybrać idealny prezent dla klienta, tak aby zyskać pewność, że jest on odpowiedni, trafiony i skuteczny – dobrze trafiłeś. W ramach naszego krótkiego poradnika pochylimy się nad zagadnieniem, które spędza sen z powiek wielu biznesmenom i postaramy się zgłębić najważniejsze kwestie związane z dawaniem upominków w relacjach biznesowych. Prezent dla klienta […]

Upominek biznesowy – inwestycja w przyszłość firmy

Jeśli zastanawiasz się czy warto inwestować swój czas i pieniądze, aby znaleźć odpowiedni upominek biznesowy – ten artykuł jest stworzony z dedykacją dla Ciebie. Jako prezentowi eksperci, jesteśmy przekonani, że odpowiedź na to pytanie brzmi “oczywiście, że tak!”. Postaramy się przekonać Cię do naszego punktu widzenia, przy pomocy przedstawienia psychologicznych mechanizmów, kryjących się za dawaniem […]

Sztuka dawania prezentów klientom

Obdarowywanie kluczowych klientów prezentami to stały element etykiety biznesowej posiadający długą i bogatą tradycję. Bez względu na to, czy dzieje się to w ramach podziękowania i wyrażenia swojej wdzięczności za owocną współpracę, czy też celem uczczenia udanej transakcji – upominki pełnią wiele istotnych funkcji w relacjach biznesowych.

Zaangażowanie pracownika a uznanie, czyli jak motywować skutecznie

Celem badania “Driving Stronger Performance Through Employee Recognition” przeprowadzonego przez Globoforce/SHRM z udziałem 803 czołowych przedstawicieli branży HR była identyfikacja wyzwań związanych ze skuteczną motywacją pracowników oraz wskazanie dobrych praktyk mierzącym się z nimi działom HR.

Prezenty biznesowe z głową, czyli jak skutecznie inwestować w budowanie relacji z klientem

Prezenty biznesowe dla kluczowych klientów czy partnerów biznesowych to sprawdzony i skuteczny sposób na budowanie relacji. Dobór odpowiedniego prezentu biznesowego to jednak nie to samo, co wybranie podarunku do bliskiej nam osoby.

Zaskakująca prawda o tym, co nas motywuje

Mamy nadzieję, że na blogu Experiago już wkrótce będziemy spotykać się ze wszystkimi, którzy zainteresowani są tematyką skutecznej motywacji pracowników, nowoczesnych narzędzi nagradzania oraz efektywnej integracji zespołu. Zaczynamy od przywołania filmiku “Drive: The surprising truth about what motivates us”

Kolekcje Lifestyle

Kolekcje Lifestyle 2016 umożliwiające osobie obdarowanej wybór jej wymarzonego prezentu, już są gotowe. Sprawdź wyjątkowe propozycje prezentowe zawarte w najnowszych Kolekcjach. Classic 2016 Elegance 2016 Premium 2016 Exclusive 2016 Selection 2016